Alla inlägg den 19 februari 2012

Av amanda lindström - 19 februari 2012 21:41

Hopp dom flesta verkar ju kolla på Bigbrother eller? 

men själv så kollar man " äkta människor " tror jag programet heter , med mor mi! 

det är faktiskt också helt okej , myyys, ‎♥ 

efter det blir det faktiskt sängen , så jag säger godnatt till er läsare som läser detta,    

Av amanda lindström - 19 februari 2012 17:46

jag har de bra miiiitt liv rullar på ibland har man tråkigt vad sakta tiden går , men oftast rolig och då känns allting bra , jag har de bra iii dag .. 

Hoppas ni alla har haft en rolig och trevlig dag då . 

själv har man tränat och de kändes bra! 

jag har haft det roligt med mamma , med mycket skratt faktiskt ! 

och även har man träffat farmor 

Av amanda lindström - 19 februari 2012 14:01

Ahopp jag vaknade med att telefonen ringde och pappa sa att , du glömmer väll inte träningen nu elle?

jag, nä det gör jag inte hejdå.! 

pappa, det är bra kör på nu , älskar dig hejdå. 

jag , älskar dig med <3 

Aa sen gick jag upp och märkte att bror satt vid TV:n och åt bullar .. 

sen åt jag frukost, 

Och nu har jag precis kommit hem från träningen och gjort gröt , den var jätte MUMSIG :D 

,och nu blir det sen duschen och hitta på något senare hoppas jag väll ,

tjalaja ,   

Presentation


här är lilla jag.♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards