Alla inlägg den 14 februari 2012

Av amanda lindström - 14 februari 2012 22:14

Ikväll var det kanske inte direkt den roligaste men det funkade , 

men nu börjar jag faktiskt bli rätt trött och mamma har ju snart somnat , så får väll bli att 

nana , jag med snart dåe .. godantt allihopa , hoppas ni sömnar gött ! 

puss ,

Av amanda lindström - 14 februari 2012 17:16

Kom fram till stan och såg farmor vid netto typ , hon stog och pratade med någon av sina vänner .

jag hörde lite långt ifrån sådär att dom pratade om att jag var så lik min pappa .. 

jag blev faktiskt väldigt glad eftersm jag vill likna min pappa mer som utsidan än min mamma , och min mamma mer som insidan vet inte varför bara känns så lite ibland .. men ahaja ! .. 

sen gick jag och farmor och fika på stan , jätte mysigt små tjafsade lite om folk osv , alltid lika kul och mysigt vara med sin farmor tycker jag allt.

Sen kom mammas kompis hem och kollade på vår lägenhet , och då det kart fick man en liten inflyttnings present alltid lika kul , undra vad det kan vara i den tro , tihihi .. 

Puss och hej ,


Av amanda lindström - 14 februari 2012 12:11

Det är ju framför allt alla hjärtans dag idag , så jag hoppas ni alla får en riktigt bra dag ! 

hos mig blir det nog att åka lämna ett kort och en liten present till min underbara farmor . 

och kanske träffa någon vän eller så lite senare men vi får se , Ha de gött !   

Av amanda lindström - 14 februari 2012 10:49

Hejsan hoppsan! 

jag har nu skaffat bloggen för tillfället , märker att de är många somm håller på med detta

så tänkte jag kanske också kunde pröva och se om de funkar för mig! 

men i alla fall , 

jag är en tjej på fjorton årsåldern och jag tycker om sport och va med vänner! :) 

Presentation


här är lilla jag.♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards