Alla inlägg den 18 februari 2012

Av amanda lindström - 18 februari 2012 23:29

Jaa , nu är klockan 23.31 och man har inte så jätte mycket och göra.

men aa , jag har tagit lite bilder nu ikväll för jag hade lite tråkigt , 

hoppas ni alla har lite roligare kanske , 

natti 

Av amanda lindström - 18 februari 2012 22:01

Ahopp nu har broder somnat och lungt blev det ja.

det är fest på undervåningen JA , men de är ju kul och lyssna lite (: 

blir väll och sova snart också om en stund för att , hoppas på en lyckad träning i morron ! 

denna veckan har ju inte vart så rolig så hoppas de slutar med en rolig träning . 

säger godnatt till er läsare som läser detta , för gör nog inget mer inlägg innan jag ska " nana "   

Av amanda lindström - 18 februari 2012 20:56

Jahaja , nu har man fått kvällshumor och sitter bredvid mamma vid TV:n 

haft en underbar dag med mamma och broder. 

mycket skratt och bak ! 

jag och mamma har bakat bullar och bröd känner mig riktigt stolt faktiskt , 

puss 

Av amanda lindström - 18 februari 2012 18:31

Hoppsan hejsan! 

hoppas ni alla här ute har de bra .. 

själv mår man toppen när min gooing är hemma hos mig och mor.

snart blir det väll att kolla på tv tror jag väll , gladiatorerna kommer ju , 

ha de så mysigt ikväll , tjalaja .. :D 

Av amanda lindström - 18 februari 2012 15:18

Jahrå , just nu så gör man inte så mycket , 

men snart blir det väll och träffa jennifer , om det blir så som de är bestämt , 

sen aa blir det väll mys med mamma och brorshan , 

Av amanda lindström - 18 februari 2012 10:32

Jag har vaknat för typ 1 timme sen , och har ätit frukost osv,

nu blir det nog att jogga leden, 

sen blir det och träffa brorshan igen , och hitta på något kul. 

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så får höras senare puss ,   

Presentation


här är lilla jag.♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards